Előadások
Az idei Function alkalmával sok érdekes előadás megtekintésére is lehetőséget kínálunk.
A következő generáció a játékfejlesztésben ??? Rábel Tamás, Stormregion
Az előadás során a közönség betekintést nyerhet a Stormregion játékfejlesztő stúdió mindennapi életébe. Szó lesz a demo és játékfejlesztés közötti párhuzamokról és különbségekről, valamint arról, hogyan válhat valaki játékfejlesztővé.
Ezen kívül beszélünk a 3D grafikáról és annak játékokban történő megvalósításáról, a következő generációs játékfejlesztés során felmerült nehézségekről, kihívásokról, valamint a Gepard3 multiplatform engine működéséről és annak fejlesztőeszközeiről.
Generatív vizuális technikák a Conspiracy intróiban - Buza Barna, Conspiracy
Az előadás bemutatja a Conspiracy 64k intrói (pl. a Siggraphra is kijutott Chaos Theory) készítéséhez használt vizuális technikákat és szoftvereket. A textúra- és objektumgenerálás, animálás és a végső kompozitálás is szóba kerül, az eddigi Conspiracy intrók példáin végigvezetve.
Ezen kívül a nézők megismerhetik a most fejlesztett szoftverek újításait a régi verziókhoz képest, mind technológiai, mind az interface terén, amik a produktivitás és a végeredmény látványosságának növelésében segítenek.
Átvezető animációk valós idejű eszközökkel - Fodor Tamás, Digital Reality
A Digital Reality előadása a Field Ops cut-scene-ein keresztül nyújt betekintést az átvezető animációk készítésének műhelytitkaiba. A bemutató során kiderül, hogy miként áll össze egy jelenet a cég saját fejlesztésű movie editorában, és, hogy milyen eszközök segítségével készülnek a különféle speciális effektusok.
Emellett a közönség kis ízelítőt kap azokból, a filmes hatású kamerakezelési és vágási trükkökből is, amik segítségével realtime eszközökkel és grafikai alapanyaggal is megközelíthető egy render animáció minősége.